4 Aralık 2010 Cumartesi

O4.12.2O1O-

Bugün kendime inanamadım.. Saat 2buçukta uyandım.. Evet halen daha inanamıyorum..
Uyandım ama yatak o kadar rahattı ki kıçımı bile çıkarmadım yorganın altından. Yaklaşık 4 saat kadar yatakta kaldım. Sonra kalkıp bir şeyler yedim. Malum acıktım :P
Sonra annem ve salak kocası geldi (bknz. Üvey babam olacak hayvan). Kardeşim her zaman ki gibi laptopuma kuruldu ve oyun oynadı gidecekleri saate kadar.. Bende annemle tavla oynadım ve kocasını YOK SAYDIM ihihihi :P Hak ediyor bunları pislik.. :P
Aslında bugün Lefkoşa'ya gidecektim yeğenimle. Rum tarafına geçip alışveriş yapacaktık amaaa sevgili (!) anneanneciğim "hayır" dedi. Neymiş efendimmm : iki tane genç kızın yalnız başlarına orda ne işleri var? Genç dediği kızların biri 19, diğer 18 yaşlarında -,- ve gideceğimiz yer de gayet güvenli, her iki adımımda KKTCli insanlarla karşılaştığım bir yer . Yorum yapmadım.. O yüzden akşamdan beri odamdan çıkmıyorum.
Anyway .. İşte bugün gidemedim. Zaten babam sabahtan beri Lefkoşa'da seçimlerde. Kendisi de adaymış :)) Umarım seçilirrr. Şu an tek istediğim bu yani..
Seçilsin da alsın bana araba yanii -,- yeter bu kadar yollarda süründüğüm..

Öyle dosdum.. Bende durum böylee. Vee kapanışıı güzel bir şarkıyla yapmak gerek :D ONE OK ROCK'tan Liar şarkısı sizlerle beraber sevgili dinleyenler :D

Ben Ceren, hepinize iyi geceler diler xDD


30 Kasım 2010 Salı

Çirkefliğinizden bıktım ! Soyadıma leke sürmenizden bıktım.
Hepinizden bıktım artık !
Siktirin gidin hayatımdan. Çıkın ve beni rahat bırakın.
Sizin gibi ailem yoktur benim. Anlayın bunu ve siktirin !


-C

16 Ekim 2010 Cumartesi

We'll make it if we try..*

"I am by your side,
Just for a little while,
We'll make it if we try.."

Evet başarırız biz. Bu böyle bitemez.. Bu kadar insan.. Boşuna değil her şey.
Bunca yıl, iyi kötü her anlarında yanlarında olduk. En zor zamanlarında onlara destek olduk. Onların acılarıyla ağladık, onların sevinçleriyle güldük kahkahalara boğulduk..

Koskoca, dolu dolu 10 senenin karşılığı peki nasıl olacak ? O metindeki gibi mi olacak? Her doğum günlerinde onlara yolladığımız hediyeler gibi onlarda bize böyle bir hediye mi verecek?

Her şeyi bir kenara bırakıp atmazlar değil mi? Silmezler değil mi? Biz onlara bu kadar bağlandıktan sonra, hayatlarından çıkarmazlar bizi değil mi? Biz onlar için değerliyiz değil mi? Fanlarıyız ya. Mutlaka değer veriyorlar bize. Bize, düşüncelerimize ve hissettiklerimize.. Bizim onları düşündüğümüz gibi onlarda bizi düşünüyorlar mı?

Ceren'in dediği gibi "Ben bütün herşeyimi onlara bağladım nerdeyse. Onların söylediği şarkılarda buldum bir sürü şeyi, onların söylediği cümleleri kazıdım aklıma." .. Biz onlara bu kadar bağlandıktan sonra onlar hayatlarının bu bölümünü bir kenara atmazlar değil mi?

"We'll make it if we try.."

Beraber başarırız değil mi?



-C

11 Ekim 2010 Pazartesi

Çocukların kalbi temiz derler.
Duaları kabul olurmuş.
Çoğu çocuğun tek dileği, ailesiyle mutlu olmasıdır değil mi ? Peki benim kalbim temiz değil miydi ? Çocukken yaptığım hangi hata yüzünden dualarım, dileklerim görmezden gelindi yukarıdaki tarafından ?
Çok mu şey istedim ?
Hayır.
Başkalarının mutluluğunda gözüm mü vardı?
Evet, sadece tek bir mutluluğu kıskandım başka çocuklarda.
Anne ve babalarını.. Sadece o..

Peki yukarıdaki şahıs, senin hiç mi acıma duygun yok ?
Küçükken, geceleri ağlayarak sana yalvarırken beni neden siklemedin ?
Şimdi senden nefret eder hale geliyorum..
Annemden babamdan nefret etmeye başladım..
Senin yüzünden..

Ne olurdu beni bir kere duysaydın.



-C

10 Ekim 2010 Pazar

1O.1O.1O -

Evet bugün o gün..
10.10.10 ..


Belki güzel bir şey umuduyla beklediğim gün bugün.. Tek beklentim hissettiklerime karşılık almamdı işte..
Daha ne kadar belli etmem gerek ? Daha ne kadar "Seni Seviyorum" demem gerek ? Her söyleyişimde ne kadar canım yandığını bilmiyor musun ?
Evet sende söylüyorsun beni sevdiğini. Ama arkadaş olarak..
Off. Cidden of artık !
Odun musun yahu ? Neden anlamamakta ısrar ediyorsun ?
O kadar belli ettim ki yani ve ne bileyim.. Ben mi hata yaptım ?
Ben mi fazla değer verdim?
Fazla değerden oldu değil mi ? Evet evet..
Öyle oldu..
Anladım ben ama.. Yine de sağol herşey için..
Verdiğim değeri görmezden geldiğin için teşekkür ederim sana.. (:


-C

14 Eylül 2010 Salı

Derslerimi alamama birkaç saat kaldıı !!

Yarın gidip derslerimi seçeceğim. Beste'yle beraber gidiyoruz çünkü aynı sınıfta olmak istiyoruz. Umarım-inşallah aynı sınıflarda oluruz.

Uluç'ta Psikoloji okuyacakmış. Bakalım hangi derslerimiz ortak? *-)

*

Selen İngiltere'de şimdi.. Canterbury'de okuyacak.. Bayramın 2. gününü onunla geçirdim.. :)
Son günümüz güzeldi.. Bir sürü resmini çektim.. Dün gece de Skype'tan görüntülü konuştuk.. Mikrofonda problem olduğundan dolayı ses gelmezdi.. Duyamadık birbirimizi ama olsun.. Görüştük ya o da yeterli.. :)
Zaten aralık ayında gelecek. Bende o zamana ehliyetimi almış olacam.. Bol bol gezeceyik.. :)



-C.

20 Haziran 2010 Pazar






Bu şarkının hastasıyım !
Kaç zamandır dinlemiyordum. Bulunca tekrardan krize girdim ;P



-C

14 Haziran 2010 Pazartesi

Halen daha çok yorgunum yau. Gece 2buçukta yatarsam olacağı budur yani.
Zaten uyuyakaldım sabahdan. Babam beni evde bırakacaktı eğer uyanmasaydım.
Konuyu babama kaydırmıyorum yoksa hiiç kapatamam. -.-
Sabah annemnan konuşdum. Meğer dün gece anneannem kötüleşmiş, acile götürmüşler kendini. Ama 2 saat içinde falan iyi hissedince doktorun bakmasına gerek kalmadan geri misafirhaneye dönmüşler. Akşamüsdü konuşduğumuzda da doktorun yanındaydılar diye çok konuşamadık.
Yani Ankara Cephesinde durum böyle. Bizim memlekette ise havalar günlük güneşlik falan xD
Yanıyorum falan :D Deniz sezonunuda açamadık yau daha. Sözde bugün gidecekdim da babam malı problem çıkardı. Tamam babam konusunu açmaycam. Yoksa kapanması imkansız olur.

Şimdi bir olay anlacam ama isim vermiyorum. Okursa falan :D Kızın adı Derya olsun. Erkek arkadaşınında Mert. :D Neysa . İkisida arkadaşımdır işte. Çıkarlar bunlar. Neysa bir ara bitirdiler. Derya kıskançlık yapardı gendine. Sebepda benim Mert' in linklerini beğenmem hem yorumlarımız. Şaka gibi yau :D Durdu bu konudan tartışdılar, ara verdiler. Şimdi gene başladılar :D
Bugün sormuş Mert'e konuşurmuyuk diye. :D O da yok demiş :D Evet dese kavga çıkacak çünkü :D Allahım şaka gibi yauu :D
Şimdi da Mert'nan gonuşurum. Derya' nın kıskançlıklarından dert yanar bana çocuk :D Yazık yau :D
Yani bu kadar da kıskançlık olmaz. Çok abarttı.
Hem demiş ki Mert' e "devam edersa yorum yapmaya beğenmeye çok fena olacak". Çoook korkdum be yavrum :D
Yani bu sebebden kavga çıkaracaksan hodri meydan ;)


Biraz daha yazarsam kitap çıkarmak zorunda kalacam. Hadi görüşürüz. =D



-C.

8 Haziran 2010 Salı

Veee artıııkk karşınızda bir Psikoloji Öğrencisi vaaarrrr :D
İlk tercihimden Daü sınavını kazanmış bulunmaktayım =))))
Allaıım şaka gibiiii :D Halen daha inanamıyorum !! :D
Ben kaçtım daha fazla yazamayacağım :D
Görüşürüzzz !!




-C.

29 Mayıs 2010 Cumartesi

Eve gece 2.3o' da gelip sabah 6.3o'da kalkıp sınava gitmek süpermiş. -.-
Bunu sınavda uyuyakalmak üzereyken anladım. -.-
Zaten geçen günde eve 3'e çeyrek kala gibi geldik.
Yorgunluktan geberiyorum ya, felaket uykum var. Heralde kesin koltukta uyuyakalacağım. =/
-
Hea ayrı bir konu daha var. Hoşlandığım çocuk en yakın arkadaşımdan hoşlanıyor. -.-"
Çook ama çoook kötü moralim bozuk bunu öğrendiğimden beridir.
Arkadaşımda konuyu açmamak için elinden geleni yapıyor ama çocuğun arkadaşlarından biri arkadaşımdan hoşlandığını belirten birşey söylüyor ve benim yüzüm asılıyor direk.
Çok ama çok canım sıkılıyor bu duruma. Elimden birşeyde gelmiyor. Kendime çekemiyorum.
Üff. ağlayacağım resmen.
Kalbim onun için atıyor, onun için yanıyorum ama o EN YAKIN ARKADAŞIMDAN HOŞLANIYOR !
Ben kaçtım, yoksa biraz daha yazarsam ağlayacağım.



-C

24 Mayıs 2010 Pazartesi

Bu nasıl bir takıntıdır ?
Son 3 günümü Russian Roulette'i dinleyerek ve bağıra bağıra şarkıyı söyleyerek geçirdim. Tahminimce eğer biraz daha şarkıyı yüksek sesle söylersam sesim sizlere ömür. :)
Nohaa durun :D
Hüseyin Kaya commended on your link :D !!!
Şaka gibiii :D Resmen şaka gibii :D
Neyse ben hüseyine kaçtım yazarım daha sonra :P


-C

21 Mayıs 2010 Cuma

Ne kadar dangalak bir babaya sahibim yau. Allahtan bir kereceik uyuyakaldım bu kadar zamanda. Ben kendisini kaç saat beklerim sabahları, o beni 5 dk bile bekleyemez.
Salak. Noldu yani bir kerecik uyuyakaldıysam ?
Zamanında onun kızkardeşini yarım saat beklediğimiz olurdu sabahları. Şimdi da bana, çok geciktiğimizi falan söylüyor.
Siktir be. Seni mi çekecem? Dangalağa bak sen.
Geç kalmışık. Anasının a.ı !



-C

9 Mayıs 2010 Pazar

Annem~

Anneannem benim. 44 senedir sen annesin. Ve bu 44 senenin 18 yılı ben seninleyim.
18 senedir sana anne diyorum. Bu 18 sene sana ne ifade ediyor bilmiyorum ama benim için çok çok değerli.
Tüm yaşamım boyunca kendi annemden daha çok beraber oldum seninle. Anne diye seni bildim ben.
Üzülüp ağladığımda sen teselli ettin beni. Ağlama dedin bana. Ağladım ama senin kucağında ağladım. Sen saçlarımı okşadın, gözyaşlarımı sildin.
İyi kötü her günümde yanımdaydın.
İlkokulda mezun olduğumda oradaydın. Kepimi havaya attığımda benim için ağladın. Ve şimdi yine mezun oluyorum anne. Ve yine sen buradasın.
Biliyorum hep burada olacaksın. Her zaman yanımda.
Ben anne olduğumda bile burada olacaksın anneciğim biliyorum. Beraber büyüteceğiz Doruk' u ve Ada' yı. :)
Onlar da sana anne diyecek göreceksin. Belki de benden bile daha çok sevecekler seni.
Zaten kim sevmez ki seni. Seni sevmeyeni döverim. *-*

Bu 18. anneler gününde de beraber olduğumuz için çok mutluyum anneciğim.
Daha nice anneler gününü birlikte geçirmemiz dileğiyle.

Seni seviyorum dünyaların en tatlı annesi. :)



-C

5 Mayıs 2010 Çarşamba

Hayatımda geçirdiğim en güzel Business Studies sınavıydı. xD
Öyle bir kopya çektik kii xD Hocanın gözünün içine bakarak hemde xD
Heralde 8 veya 9 falan alırım yani. =D


-C

1 Mayıs 2010 Cumartesi

Anneannem geldi ve beni sinirlendiren dırdırları başladı. =D
Seviyorum onu. :')
Sağolsun dün dırdırını çekmemek için odamı tertipledim. Pf.
Dolabı tekrardan düzenledim.
Varya , geldiği ilk günden bana emir vermeye başladı. Helal olsun yani. =D
Ne sabır ne sabır. :D


-C

23 Nisan 2010 Cuma

Bugün bayram, erken kalkın çocuklar !
Mesela benim gibi 12 civarı falan kalkabilirsiniz. =D
Eveet bugünün programına bakalım:

16.oo - Burçe'nin evinde ol.
2o.oo - Meyhanede ol.

Burçe' nin evinde olmam için 1 buçuk saatim var. O zaman Ceren kaçar. Hazırlanmam gerek.
Yarın bol bol anlatırım bu gece ne olduğunu. ;)


-C

22 Nisan 2010 Perşembe

Gel artık.
Tek isteğim gelmen.
Seni o kadar çok özledim ki.
Zamanın getirdiği o kırışık yanaklarını,
Yumuşacık ellerini.
Seni özledim anneanne.


Okuldan geldiğimde beni kapıda karşılamanı,
Gece geç saatlere kadar ayakta kaldığımda bana kızmanı.
Ne olur bırakma beni artık.
Gitme.
İhtiyacım var sana.


Her gidişinde farkemesemde çok özlüyorum seni.
Biliyorum iyi olmak için gidiyorsun ama yapamıyorum sensiz.
Ev bomboş anneanne.
Sen yoksun.
Dayanamıyorum.
Sensiz olmuyor.


Gel anne.
Yanımda ol, bırakma beni.
Biliyorum dedem var yanımda ama yetmiyor.
Boşluğunu doldurmuyor.


Senin kullandığın anahtarları kullanıyorum anne.
Her tuttuğumda çıkardıkları sesler bana seni hatırlatıyor.
Evi, seni hatırlatıyorlar.
Güven veriyor bana.
Biraz olsun iyi hissettiriyor.


Senin yastığınla uyuyorum artık.
Kokunu duymak için.
Yanımda olduğunu bilmek istiyorum anneanne.
Yanımda ol anne.
Bırakma beni artık.
Gitme.


Lütfen gel.
Burada, evimizde ol.
Her zaman oturduğun koltukta otur.
Üzerinde her zaman sarındığın şalın olsun.
Yeter ki burada ol.
Ne istersen yaparım.
Herşeyimi veriririm.
Burada ol.
Evde.
Yanımda.

Gel artık anneanne. Seni çok özledim, seni çok seviyorum. Herşeyden çok, herkesten çok. <3>

21 Nisan 2010 Çarşamba

Sabahın bu erken vaktinde ayaktayım ya . Bravo bana. Zaten gece düzgün uyuyamadım. 3:40' ta telefonum çaldı arkadaşım aradı. Telefonu kapattıktan sonra ta uyumak için 2 saat yatakta dönüp durdum. Öf püf. Şimdi de hazırlanmaya çalışıyorum. Neyse . Birazdan babam gelecek. Ben uçtum.


-C

20 Nisan 2010 Salı

Doğum günü partisine 2buçuk saat kaldı ve ben daha saçlarımı düzeltmedim. -_-"
Acaba yetiştirebilecek miyim? Güzel soru. Yetiştirmem gerek !
Ouf Ceren ouff! Zaten daha ne giyeceğimi bulmadım. -_-
Öf püf. Çok işim var çoooookk !


-C
Vay be. Dedem benimle ilk defa okulum ve üniversitede hangi bölümü okuyacağım hakkında sorular sordu. Tamam bunun normal olması gerek ama dedemnan öyle pek iyi bir ilişkimiz yok ama. Ne bileyim. Heralde anneannemin burda olmaması sebebiynan benimnan daha çok ilgilenmeye çalışır. Ouf ouf. Anneannemi özledim. Hemde çok !


-C

19 Nisan 2010 Pazartesi

Biraz önce annemle konuştum. Anneannem ilk ışını almış. İkinciyi Çarşamba sabah, üçüncüyü de perşembe günü öğlenden sonra alacakmış. Ayrıca 2 hafta daha orada kalacakmış. Off offff ! Gerçekten çok canım sıkıldı bu işe. Tamam, tedavi olmasını istiyorum ama onu çok özledim. Gerçekten çok özledim.


-C