9 Mayıs 2010 Pazar

Annem~

Anneannem benim. 44 senedir sen annesin. Ve bu 44 senenin 18 yılı ben seninleyim.
18 senedir sana anne diyorum. Bu 18 sene sana ne ifade ediyor bilmiyorum ama benim için çok çok değerli.
Tüm yaşamım boyunca kendi annemden daha çok beraber oldum seninle. Anne diye seni bildim ben.
Üzülüp ağladığımda sen teselli ettin beni. Ağlama dedin bana. Ağladım ama senin kucağında ağladım. Sen saçlarımı okşadın, gözyaşlarımı sildin.
İyi kötü her günümde yanımdaydın.
İlkokulda mezun olduğumda oradaydın. Kepimi havaya attığımda benim için ağladın. Ve şimdi yine mezun oluyorum anne. Ve yine sen buradasın.
Biliyorum hep burada olacaksın. Her zaman yanımda.
Ben anne olduğumda bile burada olacaksın anneciğim biliyorum. Beraber büyüteceğiz Doruk' u ve Ada' yı. :)
Onlar da sana anne diyecek göreceksin. Belki de benden bile daha çok sevecekler seni.
Zaten kim sevmez ki seni. Seni sevmeyeni döverim. *-*

Bu 18. anneler gününde de beraber olduğumuz için çok mutluyum anneciğim.
Daha nice anneler gününü birlikte geçirmemiz dileğiyle.

Seni seviyorum dünyaların en tatlı annesi. :)



-C

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder