29 Mayıs 2010 Cumartesi

Eve gece 2.3o' da gelip sabah 6.3o'da kalkıp sınava gitmek süpermiş. -.-
Bunu sınavda uyuyakalmak üzereyken anladım. -.-
Zaten geçen günde eve 3'e çeyrek kala gibi geldik.
Yorgunluktan geberiyorum ya, felaket uykum var. Heralde kesin koltukta uyuyakalacağım. =/
-
Hea ayrı bir konu daha var. Hoşlandığım çocuk en yakın arkadaşımdan hoşlanıyor. -.-"
Çook ama çoook kötü moralim bozuk bunu öğrendiğimden beridir.
Arkadaşımda konuyu açmamak için elinden geleni yapıyor ama çocuğun arkadaşlarından biri arkadaşımdan hoşlandığını belirten birşey söylüyor ve benim yüzüm asılıyor direk.
Çok ama çok canım sıkılıyor bu duruma. Elimden birşeyde gelmiyor. Kendime çekemiyorum.
Üff. ağlayacağım resmen.
Kalbim onun için atıyor, onun için yanıyorum ama o EN YAKIN ARKADAŞIMDAN HOŞLANIYOR !
Ben kaçtım, yoksa biraz daha yazarsam ağlayacağım.



-C

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder