14 Haziran 2010 Pazartesi

Halen daha çok yorgunum yau. Gece 2buçukta yatarsam olacağı budur yani.
Zaten uyuyakaldım sabahdan. Babam beni evde bırakacaktı eğer uyanmasaydım.
Konuyu babama kaydırmıyorum yoksa hiiç kapatamam. -.-
Sabah annemnan konuşdum. Meğer dün gece anneannem kötüleşmiş, acile götürmüşler kendini. Ama 2 saat içinde falan iyi hissedince doktorun bakmasına gerek kalmadan geri misafirhaneye dönmüşler. Akşamüsdü konuşduğumuzda da doktorun yanındaydılar diye çok konuşamadık.
Yani Ankara Cephesinde durum böyle. Bizim memlekette ise havalar günlük güneşlik falan xD
Yanıyorum falan :D Deniz sezonunuda açamadık yau daha. Sözde bugün gidecekdim da babam malı problem çıkardı. Tamam babam konusunu açmaycam. Yoksa kapanması imkansız olur.

Şimdi bir olay anlacam ama isim vermiyorum. Okursa falan :D Kızın adı Derya olsun. Erkek arkadaşınında Mert. :D Neysa . İkisida arkadaşımdır işte. Çıkarlar bunlar. Neysa bir ara bitirdiler. Derya kıskançlık yapardı gendine. Sebepda benim Mert' in linklerini beğenmem hem yorumlarımız. Şaka gibi yau :D Durdu bu konudan tartışdılar, ara verdiler. Şimdi gene başladılar :D
Bugün sormuş Mert'e konuşurmuyuk diye. :D O da yok demiş :D Evet dese kavga çıkacak çünkü :D Allahım şaka gibi yauu :D
Şimdi da Mert'nan gonuşurum. Derya' nın kıskançlıklarından dert yanar bana çocuk :D Yazık yau :D
Yani bu kadar da kıskançlık olmaz. Çok abarttı.
Hem demiş ki Mert' e "devam edersa yorum yapmaya beğenmeye çok fena olacak". Çoook korkdum be yavrum :D
Yani bu sebebden kavga çıkaracaksan hodri meydan ;)


Biraz daha yazarsam kitap çıkarmak zorunda kalacam. Hadi görüşürüz. =D



-C.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder