4 Aralık 2010 Cumartesi

O4.12.2O1O-

Bugün kendime inanamadım.. Saat 2buçukta uyandım.. Evet halen daha inanamıyorum..
Uyandım ama yatak o kadar rahattı ki kıçımı bile çıkarmadım yorganın altından. Yaklaşık 4 saat kadar yatakta kaldım. Sonra kalkıp bir şeyler yedim. Malum acıktım :P
Sonra annem ve salak kocası geldi (bknz. Üvey babam olacak hayvan). Kardeşim her zaman ki gibi laptopuma kuruldu ve oyun oynadı gidecekleri saate kadar.. Bende annemle tavla oynadım ve kocasını YOK SAYDIM ihihihi :P Hak ediyor bunları pislik.. :P
Aslında bugün Lefkoşa'ya gidecektim yeğenimle. Rum tarafına geçip alışveriş yapacaktık amaaa sevgili (!) anneanneciğim "hayır" dedi. Neymiş efendimmm : iki tane genç kızın yalnız başlarına orda ne işleri var? Genç dediği kızların biri 19, diğer 18 yaşlarında -,- ve gideceğimiz yer de gayet güvenli, her iki adımımda KKTCli insanlarla karşılaştığım bir yer . Yorum yapmadım.. O yüzden akşamdan beri odamdan çıkmıyorum.
Anyway .. İşte bugün gidemedim. Zaten babam sabahtan beri Lefkoşa'da seçimlerde. Kendisi de adaymış :)) Umarım seçilirrr. Şu an tek istediğim bu yani..
Seçilsin da alsın bana araba yanii -,- yeter bu kadar yollarda süründüğüm..

Öyle dosdum.. Bende durum böylee. Vee kapanışıı güzel bir şarkıyla yapmak gerek :D ONE OK ROCK'tan Liar şarkısı sizlerle beraber sevgili dinleyenler :D

Ben Ceren, hepinize iyi geceler diler xDD


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder