18 Ocak 2011 Salı

18.O1.2O11~

İnsan zaman geçtikçe kimin onun yanında kalıcı olduğunu, kiminse geçici olduğunu çok iyi anlıyormuş..
Herkes söylerdi de inanmazdım. Şimdiki arkadaşlıklar çıkar arkadaşlığı, güvenilir dost çok az kaldı bu dünyada. Kimseye güvenme, kimseye içini açma kolayına.
İşte gel gör ki benim gibi saflar da var bu dünyada..

Geç de olsa anlamaya başladım kimin gerçekten arkadaşım olduğunu..
Etrafımdaki ikiyüzlü, çıkarcı ve satılık insanların kim olduklarını çok iyi biliyorum..
Bana söylediğiniz her yapmacık laflarınızın altında ne demek istediğinizi çok iyi biliyorum ben artık.

Üzülüyorum sadece. Bu kadar zaman bana böyle davranmakla çok çaba sarf etmişsiniz.. Keşke en başından söyleseydiniz asıl derdinizi de bu kadar yorulmazdınız yapmacık davranmak için..



-C.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder