6 Nisan 2011 Çarşamba

Yorgun Savaşçım*

Yıllara yenik düşmüş yorgun savaşçım benim. 64 yıllık serüvenini dinleyemeye doyamadığım kadın.. Geçmişim, bugünüm ve geleceğim olan sevgilim.. Seni bırakmayacağımı bile bile bu kadar kolay mı gitmek? Söyle bana annelerin en güzeli.. Ellerini bırakmaya korktuğum kadınım.. Kalıyorsun değil mi?

O gül yüzündeki çizgiler anlatır bana, benim üzerimdeki emeğini ve sevgini.. Saçının her bir teline hayran olduğum kadın. Söyle bana, beni bırakıp gidecek misin? Evimizi bırakıp nereye gideceksin? Evimiz kadar güzel bir yer var mı bildiğin? Huzurlu, güvenli başka bir yer daha var mı?

Geceleri kabus gördüğümde ağlayarak kimin koynuna gireceğim? Ya da en mutlu günümde kime sarılarak güleceğim? Sen yokken ben nasıl güleceğim? Ben ağlarken kim gözlerimdeki yaşları silip "Ağlama canım" diyecek bana? Peki ben derdimi kime anlatacağım? En yakın arkadaşım yokken ben kimle konuşacağım?

Güzeller güzeli kadın.. Söyle bana vaz mı geçeceksin? Yoksa yıllara karşı gelip dimdik duracak mısın tüm zorluklara karşı?
Söylesene bana Savaşçım, savaşa hazır mısın?




-C.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder