19 Haziran 2011 Pazar

14 Gün

2 hafta.. 2 haftadır sensizim anne.. 2 haftadır öpmedim seni, sarılamadım sana.
Ellerine ihtiyacım var anne. Sana ihtiyacım var. Seni görmeye ihtiyacım var.
Dünyanın en güzel rüyasını gördüm sabah. Sen vardın.
Sarıldım, ellerimle yanaklarından tuttum ve öptüm seni.. Çok ama çok güzeldi annem..
Bir daha uyuyacam şimdi. Gene göreyim seni diye.. Gene gel yanıma. Sarılayım sımsıkı .. Hiç bırakmaycam bu defa seni..
Uyansam bile gözlerimi açmaycam. Rüyamı devam ettirecem. Sen olacan yanımda gene..

Bugün babalar günü bebeğim.. Dedoş'un babalar gününü kutlaycam birazdan.. Peki ya 3 gün sonra ? 3 gün sonra senin doğum günün annem. Ben napacam ? Her zaman ilk ben kutlarım senin doğum gününü. Bu sene napacam ?



Özlerim seni çok birtanemm..


-C.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder