22 Haziran 2011 Çarşamba

Bizi ayıran sadece toprak annem..

Bugün senin doğum günün meleğim..
Daha geçen sene, geceyarısında seni öperek kutladım yeni yaşını. Bugün ise seni öpememek ne kadar zor anne. Kulağına "iyi ki doğdun anne" diye fısıldayamamak. Hiç tahmin etmezdim bu kadar acı vereceğini. Böylesi bir acı tatmadım ömrümde ben. Senin olmadığın bir dünya hayal etmek çok zordu benim için. Oysa şimdi, dünyadayım ve sen yoksun.

Gece gene benimnandın rüyamda. Sarıldım, öptüm, kokladım.. Seninleydim bütün rüyam boyunca. Zaten içinde sen bulunan her şey çok güzel annem.. Sen güzelsin.

İpe bir sürü ful dizdim :) Kokusunu çok seven çünkü sen :) Getirdim bugün koydum taşın üstüne.. Bilirim sen bunları bilin aslında, çünkü sen ordan görün beni, izlen :)

Bu gece da gel yanıma annem, sarılayım sana ..



-C.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder