29 Eylül 2011 Perşembe

Eveet okullar açıldı hatta ikinci hafta da bugün itibariyle bitmiş oldu.
Okulun açılması çok şeyimdeydi de bunları anlatıyorum. Açıkçası neden bunu yazdığımı da bilmiyorum. Belki de sıkıldığımdandır. O da olabilir tabi. Mümkün.;

Tamam iyi yanları falan da var okulun. Mesela yazda göremediğim arkadaşlarımı falan görmüş oluyorum ama isteseydim onlarla da görüşürdüm yazda. İyi yan değil bu sanırım.

Vee gelelim benim için kötü yanına. Dersler, quizler, ödevler veya sınavlar falan DEĞİL !
Abi bildiğin o kalabalıkta olmak korkutucu. Altıma sıçıyorum yani o kadar insanın içinde. Böyle bir korku olamaz yani. Elim ayağım karışıyor birbirine. Ne yapacağımı bilemiyorum. 5 kişiden fazla bir topluluk içinde olayım sinir krizi geçirecek derecede oluyorum. Geçen sene her gün gittiğim RD' ye adım atmaktan korkar oldum. O kadar insanı görünce ayaklarım geri geri gidiyor. Ne kadar az insan o kadar iyi.

Yaz o kadar güzeldi ki. Arkadaşlarımdan görüştüğüm sadece bir iki kişi vardı ve geri kalan zamanda EVİMDE, GÜVENDEYDİM. Şimdi ise 938765 kişi var etrafımda ve ben kendimi hiçte iyi hissetmiyorum.


Help me ! Cidden yani yardım istiyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder