12 Mart 2012 Pazartesi

Hello hello hello :D

Uzun zamandır adam gibi bloga girip bir şeyler karalamadım. Hayatımda pek bir değişiklik yok gibi. Okul-ev temposu her zaman ki gibi devam ediyor. Şubat tatilimden bahsedeyim biraz. Bol güneşli, arada karlı bir tatildi :D. Arkadaşlarla Trodos'a gittik. Arkadaşlarla gezdik tozduk falan filan. :P

Okul açıldı işte 16Şubat'ta. Yeni yeni dersler. Bu dönem Yunanca dersi alıyoruz arkadaşlarla. Γεια σας ! Με λενε Τζερεν (Merhaba ! Benim adım Ceren) :D Geçen hafta dersleri ektim birazcık :P Ama halledeceğik :P Sorun yok gardaaaş :D

Ermm sonra sonra .. Rihanna'ya takıldım bu bir iki haftadır. Talk That Talk'u indirdim bütün gün onu dinliyorum. "We Found Love" favorimdi ama şimdi albüme aşık oldum ! "Where Have You Been" bu aralar dilime dolandı. Onu mırıldanıyorum arada.

Kitap aşığı bir insanım ama bu aralar nedense elime kitap almıyorum. Evde okuyacak kitap kalmadı resmen. Bir ara Lefkoşa-Suriçi'ndeki Işık Kitapevi'ne gidip kitap almam gerek. Ya da yine Suriçi'ndeki Gloria Jean's Coffees'e gidip kahve içerken ordaki kitaplardan okuyabilirim. Bunu Burcu'yla konuşup anlaşmam lazım ! Zaten uzun zamandır onunla da görüşemiyoruz.

Ayrıca bir de To-Do-List yapmam gerek :/ Yapmam gereken çok şey var :( ama vaktim yok :( nayır nayır nayır -,-

Babama fotoğraf makinemi hatırlatmam lazım. Tamire verdik ve halen daha aramadılar bizi. Luzum arayıp durumunu öğrenelim. Yarın hatırlatayım pedere.

Canım Pringles çekti -,- Ben bir mutfağa takılıyorum.

Bu arada tavsiyem mutlaka dinleyin : myspace.com/fikrikarayel albüm yolda (:


καλησπερα σας !!

Ceren xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder