31 Ekim 2012 Çarşamba

Son 2 saat 29 dakika ! Ve bende halen daha ne heyecan var ne bir şey. Doğum günün hediyemi de bugün yaptırdım. *.* Sadece onun heyecanı var.


Bazı yerlerinde çok canım yandı ama deydi doğrusu. O kadar güzel oldu ki. Daha çeyreği bile tamamlanmamışken aşık oldum tekrardan dövmeye.. 

Saat 9:34 ve acıktım bile. Ama kalkıp mutfağa gitmeye üşeniyorum -,-  Susadım da. Ve sanırım, mutfağa gideceğim. O soğuk, karanlık, sessiz mutfağa 0.0 

Tamam artık yeter saçmalamaya başladım. son 2 saat 22 dakika !

30 Ekim 2012 Salı

Vaov. Uzun zamandır yazmamışım bir şeyler. Hadi bunu değiştirelim o zaman ! ;)

Bugün 30 Ekim, günlerden Salı. Doğum günüme tam olarak (tam olarak değil tabi) 1 buçuk gün kaldı. *-*   Çok çok çok heyecanlıyım falan SANMAYIN ! Yok öyle bir şey yani. Hani arkadaşlar sürpriz parti falan yapar umudu da kalmadı yani. Dışarı çıkıp kutlama devrini de kapattım yani, o derece. Zaten Besteciğim da yok buralarda. Dışarı çıkıp, içip içip sarhoş olamayacağız. Müzik sonuna kadar açık, en sevdiğimiz şarkılar çalarken dans edemeyeceğiz. Gecenin bilmem kaçında o sarhoş halimizle sucuklu yumurta yapamayacağız. Evet duygusala bağladım yine. TEŞEKKÜR EDERİM BESTE, SAĞOL CANIM !! Siktiğimin İngiltere'sindeyken bile beni bunalıma soktun! 

Tamam konuyu değiştiriyorum. Zira ağlamaya hiç niyetim yok -,- 
Hatta ve hatta kapatıyorum. Bu kadar. Yazmaya usandım çünkü !